Pages

Adverlets

Friday, February 15, 2013

Pure Marine Collagen AAA purple

Murah...amat murah pure marine collage HANYA RM12 utk 100gram

Harga tidak termasuk postage


KAEDAH PENYEDIAAN: 

1. Basuh kolagen mentah, ramas2 seperti basuh beras 5-6 kali 
2. Rendam kolagen mentah bersama daun pandan yang telah dibasuh semalaman 
3. *Asingkan air rendaman tadi dan basuh sekali lagi 5-6 kali; toskan




*air yg digunakan untuk rendaman boleh digunakan utk rendamkan kaki bg tumit /rekahan tumit


4. Campur dengan 2.5 liter air kosong ke dlm periuk utk direbus selama 20-30 minit bersama daun pandan untuk bau lebih harum .

5.Selepas mendidih biarkan ia sejuk ke dalam bekas bertutup dan disimpan dalam peti ais (tempat penyimpanan biasa BUKAN diruang sejuk beku-freezer) 


CARA PENGAMBILAN: 
Waktu terbaik di ambil semasa perut kosong (selepas bangun tidur iaitu sebelum berus gigi atau setengah jam sebelum sarapan & sebelum masuk tidur). Air rebusan kolagen dari peti ais (akan jadi seperti jelly), ambil 3 sudu besar dan masukkan ke dalam gelas, boleh juga dicampurkan dengan jus buah-buahan /sunquick /ribena/esp shaklee atau di makan begitu saja. 

CARA BUAT MASKER: 
1. Cuci muka 2-3 kali supaya pori2 di muka terbuka luas (lebih bagus kalau cuci muka dengan air suam) supaya pori2 & liang2 roma di muka itu terbuka luas, kemudian sapu rata gumpalan kolagen di muka (sangat bagus dibuat setiap hari) 

2. Biarkan lebih kurang 30 minit atau boleh juga dibiarkan semalaman sebelum dicuci
* Anda akan rasa kulit LEMBAP, LICIN, GEBU, CERAH dan TEGANG walaupun hanya dengan pemakaian masker yang pertama kali...... 

TIPS: Ambil bersama vitamin C untuk kesan yang maksimum & lebih cepat!! Banyakkan minum air kosong 2.5-3 liter sehari bagi melancarkan pembuangan toksin dan mengoptimumkan penyerapan kolagen oleh badan.


Juga boleh singgah di hanacraft


No comments:

Post a Comment

komen sikit